Problem z włączeniem komputera po nocy

Autor: pb2004 <pb2004_at_niema.adresu.com>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 18:18:32 MET

Witam
Od niedawna mam problem z włączeniem rano komputera. Gdy go włączam
zapalają sie lampki power i dysku twardego i świecą ciągłym światłem.
Normalnie też ruszają wentylatorki na procesorze, w zasilaczu i
prawdopodobnie karcie grafiki. Jednak monitor pozostaje wyłączony i komp
dalej nie bootuje. Po około dwóch minutach gdy sie "nagrzeje" wyłączam
go i włączam ponownie i teraz startuje normalnie. Co to może być?

--
PeterB