nie wykrywa napędów CD

Autor: Maciej <the_gray.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 16:54:34 MET

Mam następujący problem: chcę nagrać płytę, ale nie mogę.
Mam dwa napędy: normalny CD-ROM (dysk E) i nagrywarkę (dysk D). Po wejściu
do 'Mój komputer' widoczne są oba napędy, ale, gdy chcę nagrywać płytę to nie
widzi żadnego napędu. Przyczyna z pewnością wiąże się z tym, że w 'Menadżerze
urządzeń" nie są wykrywane żadne napędy CD.
Nagrywarka jest firmy LG. Instalowałem już nowy napęd przez DOS. Nagrywarka
zawsze działała. Myślę, że problem może tkwić w jakichś nieprawidłowościach
przy instalacji (choć nie wiem).
Proszę o pomoc. Jeżeli podałem zbyt mało informacji odnośnie problemu, to
mogę je uzupełnić.

--
Maciej