Re: jaka nagrywarka DVD z dobrą korekcja

Autor: jahu <jahu_at_WYWALTO.ferdek.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 16:45:58 MET

Użytkownik "Zbyszek" <zbign.malpa.tlen.pl@no.spam> napisał w wiadomości
news:cqc45d$sai$1@nemesis.news.tpi.pl...
> cicha, wszechstronna ? szybkość mniej istotna.

W tej chwili mam u siebie LG 4120B i musze przyznać, że jest dość cicha.
Odtwarzanie muzyki z tego napedu jest prawie niesłyszalne. W przeciwieństwie
do NECa 3500A, który wył u mnie jak odkurzacz. To tyle na temat głośności.
Co do wszechstronności to trudno mi powiedzieć, ten LG podobno czyta wszysko
co teraz jest na rynku (Dual Layer, DVD-RAM, etc). Ale nie sprawdzałem. Mnie
na razie nie zawiódł.

pozdrawiam
jahu