Re: Mysz optycznoo-radiowa

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 16:23:32 MET

> a baterie od TV lub podobnego sprzętu można ładować ??
Baterii to sie nie ładuje tylko akumulatorki ;-).
Nie wiem czy ma sens bo by zwróciły się koszty kupna akumulatorków
to muszą być przynajmniej trzy razy naładowane - a pilot na jednym komplecie
baterji to jakieś 1-2 lat wytrzyma.
I jeszcze jedna rzecz ja kupiłem akumulatorki o jaknajbardzej zblizonych
parametrach
(Ni-MH 1400mAh) ponieważ nie wiem jaki to typ ładowarki i czy poradzi sobie
z innymi.
Tak czy inaczej dla ładowania tej lampki wystarcza - 2 szt. ładuje przez noc
i dwie zaraz
jak wstanę (2szt ładują się tak z 6-9 h) i mogę jeździć tak ze 2 dni i nie
muszę się przejmować
kosztami.