Re: Zestaw - opinie

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 13:13:08 MET

> Rozumiem o co Ci chodzi, jednakże to są amatorzy, komp będzie służył do
> pracy biurowej, nauki, jak windows będzie po roku jeszcze się odpalać to
> dobrze. Zostaje przy tej konfiguracji, może zmienie lcd na 17'' iiyamy i
> kartę graficzną słabszą, tak by się w 4k zmieścić. Pozdrawiam :)

Ta iiyama to już chyba trochę lepsza - co nie znaczy że zmieniłem zdanie co
do LCD.
Grafiki bym nie zmieniał na nic poniżej właśnie tego ATI 9550 - co najwyżej
można kupić taką mniej podkręcalną to powinna być z 100 zł tańsza.
A co do DVD-RW to może by tak NEC 3500A cena porównywalna a sprzęt lepszy.