Re: ktora firma lepsza nagrywarek DVD?

Autor: PiterS <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 13:07:54 MET

O modelu 1633 widziałem parę postów że były z nimi problemy ale 823s jest
faktycznie porządna.
Żadnych problemów z nagrywaniem, przy wypalaniu z prędkością 4x praktycznie
bezgłośna (słyszę wtedy u siebie tylko dysk WD Caviar, słychać tylko jak
zaczyna nagrywać i kończy) no i bardzo mało błędów. Przy nagrywaniu na
Verbatim DVD+R błędy PIF średnio 1.0 do 1.3 a PI 0.0 (ostatnio nagrywałem po
brzegi mp3 i na płytce miałem 2 pojedyncze błędy PI, z reguły jest ich
kilkanaście o max wartości 2). Nagrywałem też coś na próbę z szybkością 8x i
też błędy były w dopuszczalnych normach.