Re: Wiatrak za glosno pracuje - jak sciszyc

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 12:21:02 MET

> Juz nie moge wytrzymac szumu a wlasciwie halasu ktory dochodzi z
> obudowy
> mojego komputera (jakis skladak z P4).
> Pewnie to wiatrak. Czy znacie jakis bezpieczny sposob na to aby bylo
> troche
> ciszej?
>
> p.s. Znajomy ma compaqa z p3 i wlasciwie go nie slychac!

Nie wiem jak z P 4, ale z Athlonami to najlepiej tak:
Wypieprzyć oryginalny radiator z wiatrakiem, założyć duży radiator z
dużym wentylatorem (80 mm) z małymi obrotami 2000 - 3000 obr/min
(najlepiej z ręczną lub automatyczną regulacją obrotów). Jeżeli buda
jest ciasna to można dołożyć cichy wiatrak do obudowy.

--
Józef