Re: pytanie o ilość pamięci RAM

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 11:03:43 MET

Użytkownik "mac" <gta100@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cqbg9c$77v$1@news.onet.pl...
> Kupuje kompa do ogolnych zastosowań internet, word, trochę grania. Ile
> Ramu
> powinienem załadować (wiem, że nalepiej jak najwięcej ale interesuje mnie
> ilość optymalna).

Na 256MB da sie znosnie pracowac z internetem, pakietem office przy WinXp.
Jesli chodzi o gry to na dzis zaleca sie 512MB, aczkolwiek nie wszystkie
pozycje tyle wymagaja do plynnej gry (są gierki i gry - wymagania potrafią
być od najskromniejszych do najbardziej żarłocznych - zalezy jakie gry
preferujesz).

--
pzdr
rb