Re: Celeron M 340 1.5 Ghz - testy ?

Autor: dylan <upps_at_nie_mam_maila.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 10:39:30 MET

Też szukałem kiedyś informacji na temat tego procesora i nie znalazłem
dokładnych informacji. Napisałem maila do sklepu komp z prośbą o "wycene na
oko" wydajności Mobile P1.5 kontra Celeron 2.4 (nie mobil) i dostałem
odpowiedź że wydajność Mobile 1.5 = ok Celeron 2.8 lub więcej... ile w tym
prawdy trudno powiedzieć.
Ale skoro piszesz że potrzebujesz komputera do programowania (ja też do tego
szukałem) to myślę że ten 1.5 wystarczy Ci spokojnie nawet do Javy. Mam
stacjonarnego Celerona 2.4 i jestem w pełni zadowolony z niego.
Kup od razu min 512 MB ramu

Mój typ to IBM Thinkpad R51 cena około 5300 (256MB)

Pozdrawiam,
Daniel