Re: Maty bitumiczne czy gšbka czy maty podłogowa ?

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 08:42:36 MET

Tue, 21 Dec 2004 10:36:21 +0100, na pl.comp.pecet, BSR napisaů(a):

> nie wiem o co sie klócicie, ja uýywam ISO-8859-2, i tak mam ustawione
> wszedzie, a ze wam sie nie wyswietlilo - to chyba gdzies blad
> dziwne dla mnie jest to ze w wiekszosci maili nie widze polskich
> literek, ale to chyba przez to ze ludzie uzywaja nie polskiego
> kodowania

A moze cos Ci sie przestawilo? Bo ot tak wszystkim grupowiczom nie zmienia
sie nagle dla jednego postu kodowanie :D

w poscie rozpoczynajacym watek kodowanie miales takie:

Na ISO to nie wyglada... a ze to czesty blad to od razu ktos zwrocil Ci
uwage. Jak widze, w temacie jestes, wiec interwencja uswiadamiajaca nie
byla potrzebna, zapewne przypadek.

A klutni zadnej chyba nie bylo? Po prostu rozmawialismy sobie :)

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl