Ktory czytnik kart pamieci?

Autor: Kubaz <kuba-z_at_wywalto-tlen.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 01:22:06 MET

Witam, szukam czytnika kart pamieci MMC do siemensa SL45i, na allegro widze
duzo modeli od 30 zl
Czy lepszy USB 1.1 czy 2.0? 2.0 kosztuje 50 zl ale czym to sie rozni?
Szybkoscia transmisji?
Jesli tak to mi to troche wisi bo karte mam tylko 32 mb wiec i tak nie
bedzie to dlugo trwac... ale mysle tez nad zakupem takiego do wkladania w
kieszen - uniwersalnego (wtedy jak np. brat przyjdzie z cyfrakiem moze zgrac
fotki), ale nie jestem pewien co do zlacza - wszystkie plyty je posiadaja?
(Jest to REALTEK ale dokladnie nie pamietam, cos chyba KV-75... jakos tak:))

--
Kubaz