Re: Karta graficzna ? a moze cos innego?

Autor: Michał <pisz_at_na.berdyczow.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 22:52:46 MET

Dnia 2004-12-21 01:13,Użytkownik Paweł Kraszewski uraczył nas tekstem:

> Panowie, ale czy mowa o trybie tekstowym (wtedy tekst jest generowany
> sprzętowo) czy o trybie graficznym (wtedy tekst jest generowany PROGRAMOWO
> przez sterowniki karty graficznej i system operacyjny)

Chyba chodzi o tryb tekstowy. Bo jak sie sypie to sypie sie tekst,
zarowno w oknie, jak i w opisie okna, w dokumencie, czy tez w programie
pocztowym jako tresc maila. Dokumenty w formacie .pdf pozostaja OK. A
.pdf jest wyswietlany chyba graficznie.

Michal

Człowiek rodzi sie zmęczony i żyje aby odpocząć