Re: AGP

Autor: Danpe <daniel2p_at_interia.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 22:21:14 MET

On Tue, 21 Dec 2004 21:31:50 +0100, "mariuszzz" <mariuszzzzz@o2.pl>
wrote:

>Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa@wp.pl> napisał w wiadomości

>no wlasnie tak, sciagniete dzisiaj ze stronki ATI najnowsze catalysty (chyba
>ze nie o to chodzi)....

chodzi o sterowniki do plyty glownej, nie do karty graficznej - w
niektorych plytach jest tak, ze dopiero po wgraniu sterownikow od
plyty glownej wlaczy Ci sie pod winda agp, ze bedziesz mogl sobie
ustawiac czy chcesz 2x czy 4x itp.

 Tzn mowie jak u mnie jest ;) - zebym mial wlaczone AGP pod
windowsem (widoczne ustawienia, nie zas "na szaro") musze wgrac
sterowniki do chipsetu firmy sis, sterowniki te sciagam ze strony
producenta plyty gl. na plytce ktora dostales do tejze powinny byc,
ale pewnie nienajswiezsza wersja.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748