minolta 1300W nie drukuje

Autor: grzess <klik3_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 21:48:13 MET

Zakupilem dzis drukarke Minolta PagePro 1300W (nowa) i nie wiem dlaczego ale
nic nie drukuje, wychodza puste kartki...
Probowalem na win98 i xp, na lpt i na usb, bez rezultatu.
Pamietam jak kiedys instalowalem nowa hp 1010 z tonera przed uzyciem
wyjmowalo sie pasek foliowy, a w minolcie czegos takiego nie opisano w
instrukcji i nie wiem czy jest w niej takie zabezpieczenie czy tez nie?
Prosze o rady co moze byc przyczyna?
Dodam jeszcze ze nie komunikuje zadnych bledow i wszystko wyglada (na
ekranie) prawidlowo...poza biala kartka bez wydruku.

Pozdrawiam
grzess