Re: Mam zamiar zacząć sprzedaż komputerów

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 21:32:32 MET

Tue, 21 Dec 2004 20:14:14 +0100, na pl.comp.pecet, dżej-dżej napisał(a):

> Dokładnie jak np. mit o nagrywarkach LiteOn albo dyskach Samsung :D :D :D
> Straszną padake ludziom wciskają.....

Widzialem 3 Lite-Ony. Jedna nagrywarke mam drugi rok w swojej konfiguracji
i nigdy nie spalila zadnej plyty ani tez nie bylo z nia najmniejszych
problemow. Co wiecej, kiedy inny naped nie czyta, wrzucam tu... i niekiedy
dziala :D

Tak wiec ja mam pozytywne doswiadczenia oparte na 3 napedach, z czego jeden
znany mi doglebnie. A ty?

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl