Re: Problem z nagrywaniem - Plextor

Autor: Pink <pink25_at_o2.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 21:05:45 MET

----- Original Message -----
From: "Hubert Bednarczyk" <arthub@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Monday, December 20, 2004 11:37 PM
Subject: Problem z nagrywaniem - Plextor

> Witam.
>
> Ostatnio sie niemile zaskoczyłem.... zechcialem nagrac sobie film na
plytke
> , nagralo wszytko OK. Potem dla sprawdzenia jak zwykle to robie
uruchomilem
> z plytki filmik. Okazalo sie ze film owszem sie nagral ale sa kwadraty
> jakies , "piski" , generalnie do chrzanu. Myslalem ze to z plytka problem

Mam 2 nagrywarki DVD plextora . Symbolu nie pamietam (są w pracy).
Syf totalny, nie chce uogólniac, ale te to kaszana. Na 2 nowe jedna juz była
padneta po rozpakowaniu. Druga padła po miesiącu, także obie wymienione na
inne. I co teraz... dalej syf...
Nagrywają a jakże !.
Pierwsza co i raz się zatnie... Druga nie zacina sie/(ale fajnie :) ). Za to
filmy na niej nagrywane to juz sie zacinaja przy odtwarzaniu ciagle... Nigdy
więcej tego sprzetu !!!.

Pozdrawiam
Pink25