Jak najtańsza konfiguracja na nowych częściach?

Autor: Robert S <robert_salyga_at_wytnij.to.gazeta.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 16:12:52 MET

Prawdopodobnie moja siostra bedzie chciała sobie kupić komputer tyle że na
raty (stąd warunek ze na nowych cześciach)
Zastosowanie do nauki,ewentualnie film obejrzeć, gry typu pasjans :-),
Mi w oparciu o cenniki z Giełdy w Wawie zestawy oscylują w okolicach 1600 zł
z monitorem(asrockk7vta+,Semptron2200+ 256(333) 80gb hdd R9200(64bit) dvd
obudowa klaw. myszi monitor) kazdy z opisanych najniższa cena z cennika. Da
sie zejść nizej.
 Może lepioej jakąś płyte z zintegrowaną grafiką ale jak w takim przypadku
jest z tv-out ale tu prosze o konkretne modele bo nigdy za takim
rozwiązaniem się nierozglądałem. tyle czy wtedy starczy 256 ramu.
Czekam na wasze propozycje, które bęą podstawą dalszych poszukiwań.