Re: Re: komputronik - reflekse sfrustrowanego klienta

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 16:04:38 MET

PesTYcyD wrote:
> Ja kupilem dwie rzeczy w Komputroniku i jestem bardzo zadowolony z
> obslugi tego sklepu. Szybko, sprawnie i fachowo. Za pierwszym razem
> kupilem plyte glowna (jakas MSI), ale nie spelniala ona moich oczekiwan,
> wiec zadzwonilem do Komputronika. I powiedzialem, ze chce wymienic ja na
> inny model (Gigabyte GA-7N400PRO). Konsultant powiedzial mi, ze nie ma
> sprawy i prosze odeslac plyte a zamienia na inny model. I tak sie stalo.
> Doplacilem roznice w cenie i wszyscy sa zadowoleni. Potem kupilem Tuner
> TV Herculesa. przyszedl do mnie po 2 dniach. Zero problemow. Gdyby kazdy
> [...]
Hejas!
Kupuje w różnych sklepach internetowych, ale głównie w 4maxie i
komputroniku właśnie. W tym roku kupiłem naprawdę dużo sprzętu i
szczerze powiedziawszy nie mam powodu do narzekań. Nie rozumiem dlaczego
kazali płacić za przesyłke do serwisu - przecież jasno jest napisane, że
sprzęt przesyła się na koszt serwisu. Ja przerabiałem niedawno ciągłe
reklamacje seagate'a sata, który psuł się zaraz po wyjęciu z opakowania.
Ale odsyłałem na ich koszt, oni ppo przepisowym czasie odsyłali nowy
egzemplarz, też na swój koszt. W końcu nie ma się czego czepić, oni ten
dysk tylko sprzedają, nie produkują. Trudno oczekiwać, że każdy element
przed wysyłką będą sprawdzali czy działa, bo ja osobiście nie chciałbym
zresztą dostać niczego w otwartym opakowaniu. A kupowanie w "zwykłym"
sklepie? Trzeba ruszyć tyłek i albo wydać kasę na bilet, albo na taxi
czy paliwko albo zmęczyć się trochę na rowerze i dowieźć sprzęt do
sklepu, i to często w oryginalnym opakowaniu, które już dawno zostało
przerobione na papier toaletowy, bo inaczej nie chcą przyjąć.
A w komputroniku, jak już dodzwonisz się do właściwej osoby (polecam
gadu-gadu - dużo łatwiej) to załatwią cię szybko i kompetentnie. Takie
są moje doświadczenia.
pozdr
szydas