Re: Komputer czasami sam sie restartuje

Autor: Rusałka <rusania12_at_yahoo.com>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 11:56:11 MET

hmm, choc nie blodnynka to lekki mam zawrót w głowie.

1. wersja zła pamięć - mam tą stronę, soft sciągnięty ale nie chodzi
2. kondensatory - jakie maja mn.wymiary aby wiedzieć czego szukać?
3. po co zmieniać zasilacz, skoro ten uruchamia kompa?

zwróćcie uwagę, że przy uruchamianiu 3 razy na 10 nie ma charakterystycznego
dzwięku piiip i wtedy nie rusza hdd. Potem gdy wreszcie uda się odpalić hdd
komp się restartuje. Po 30 min lub godzinie takiej zabawy zwykle udaje się
go uruchomić.

Rusałka