Jaka klawiatura?

Autor: <blazej480_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 02:02:05 MET

Witam

Moze moglby ktos cos polecic? sporo pisze na kompie i uzywam terz tkiego
maksymalnego taniaka. Czasami jakies literki mi nie wyskakuja i nie wiem czyza
slabo naciskam przycisk czy moze zostae on nacisniety tylko nei zaskakuje
jakis styk..

Czasem w sklepie sie przymierzam do czegos, ale zeby poznac klawiaturke to
trza byc z nia troche spedzic czasu wiec pomyslalem ze moz dobrze sie bedzie
kogos poradzic.

Cos tak mi sie wydaje ze fajnie by bylo, zeby miala ona niski skok klawiszy,
na cos jeszcze trzeba zwracac uwage?

pozdrawiam