Re: Przymiarki do Raptora - [OT] Porównanie prędkości......

Autor: dżej-dżej <no.mail_at_no.spam.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 00:28:13 MET

"EP" <fhccbeg@vagryvafvqr.cy> wrote in message
news:cq7bmf$d6c$1@korweta.task.gda.pl...
> Użytkownik Calme spłodził:

> Przy tym dysku właściwie nie da się pracować, chyba że masz dobre
> słuchawki
> z których muzyka leci. Raptor tak, ale jesli wystarczy ci taki mały dysk,
> nie obchodzi ciebie chałas, tylko wydajność.

Witam

Jak wypada porónanie prędkości dysków twardych:
( chodzi mi o czas dostępu, odczyt danych i zapis, maxymalne transfery )

IDE SATA 7200 vs IDE SATA 10.000 ????

A jak wypada porównanie prędkości z dyskami SCSI

IDE SATA 7200 vs SCSI 10.000 ????

IDE SATA 7200 vs SCSI 15.000 ????

Gdzie znajde takie porównania, benchmarki dysków (IDE vs IDE i IDE vs SCSI)
???

Pozdr.
J.