Re: Jaka jest zywotnosc baterii w notebooku

Autor: BliSki. <BliSki-Wp-(NS_)-_at_spam.nie>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 00:19:27 MET

"Rumiak" wrote:
> Przewaznie praca na zasilaczu, poczatkowo tak jak bylo w instrukcji
> (rozladowywanie z baterii raz na tydzień) a potem przestalem zwracac na to
> uwage.

Są teorie na ten temat, że jednak praca na zasilaczu nie jest wskazana.
Ja badam, czy teoria ta jest słuszna, gdyż też boję się o swoją baterię.
Mam porównanie z komórkami, które jeśli się je odpowiednio
ładuje i rozładowuje, to potrafią długo działać na oryginalnym accu.

> Ogolnie to moglo byc tak z 500 calkowitych rozladowan

IMHO to mało cykli i "bateria" nie powinna jeszczę paść.

--
Pozdr, (R) BliSki. (tm)   m a i l : BliSki-Wp (a') w p (kropa) P L