Czym usunac warstwe antyrefleksyjna z monitora?

Autor: Gregry <gregry_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 22:36:43 MET

Witam!

Po ostatnim czyszczeniu moniotra pojawilo mi sie juz zdecydowanie za duzo
"dziur" w warstwie antyrefleksyjnej. Juz wczesniej mialem kilka plam, ale
jakos niespecjalnie mi przeszkadzaly, bo byly niezbyt duze, a poza tym,
zdazylem sie przyzwyczaic. Teraz zdecydowalem sie, ze usune calkowicie te
warstwe. Mam juz filtr na monitor, ktory ja w pewnym sensie zastapi. Teraz
tylko czas na meska decyzje ;)

Po pierwsze, nie wiem, czym dokladnie czyscic. W kilku miejscach ta warstwa
odeszla od zwyklych srodkow do czyszczenia monitorow. Boje sie jednak, ze z
niektorych czesci ekranu nie zejdzie tak latwo i bede mial monitor w latki.
Macie jakies propozycje? Jakis spirytus? Cos mocniejszego? Przede wszystkim,
nie chce sobie rozwalic ani porysowac szkla.

Mam nadzieje, ze ktos mial juz takie doswiadczenia i podzieli sie swoimi
cennymi uwagami.

--
Pozdrawiam,
Grzegorz