Re: Superszybki Laptop!!!

Autor: dżej-dżej <no.mail_at_no.spam.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 21:42:38 MET

"Mariusz Wróblewski" <mariusz_wroblewski@o2.pl> wrote in message
news:cq7c26$oig$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Podobno ma być wprowadzona wersja z dyskiem 100GB i prockiem 3,6. Jak
> sądzicie - poczekać na lepszą wersje czy kupować teraz??

Ja bym poczekał.....

Bo 60 Gb to nawet jak na laptopa (szczególnie DPR) - trochę mało.....
Proc 3.6 też zrobi swoje......

A tak w ogóle to jakoś nie mam przekonania do tej firmy......
Ja jestem zwolennikiem laptopów - Made in Japan albo Made in USA

Jak już kupisz to pochwal się an grupie - jak to dziąła, jak się
spisuje.......