ASUS A7N8X - uszkodzony ?

Autor: Brodi <madmax81_at_no_spaminteria.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 21:29:42 MET

WItam
Kupiłem na allegro takie cudo A7N8X-LA (nforce2) i nie moge tego odpalić.
Niby to ma zintegrowaną grafe ale nie wiem jak się to ustawia. Czyżby tylko
w biosie ?
Najciekawsze to że po włączeniu do prądu wentylator na procku pokręci się 3
sekundy, następnie płyta pika i wentylator się zatrzymuje, ale nie zwalnie
jak przy wyłaczeniu, tylko zatrzymuje się w miejscu a napięcie na nim nadal
jest.

Zworka do resetu biosu - są dwie obok siebie i nie wiem która do czego służy
Obok PCI są włożone 2 zworki - ciekawe do czego ?
Na zwykłej grafie AGP - gf2 też nie odpala.
Mam tylko jedną kość ram - sprawną na 100 % DDR 266 i procka duron 950. Może
to duronów nie obsługuje ? Albo chodzi tylko na dualu ?