Re: minimum sprzetowe na serwer

Autor: Łukasz Góralczyk <lukasz_at_goraNOSPAMlczyk.com>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 21:08:09 MET

Jasper [ SZN ] wrote:
> Mam takie pytanie jak w topicu.a wiec.Chce z kilkoma znajomymi ( ok 10
> osob ) zalozyc siec osiedlowa z dostepem do internetu.Siec bedzie oparta na
[ciach]

U mnie stoi iP 233 MMX, do tego neozdrada (modem usb), maly serwer
plikow i drukarki. Plyta ma wszystko zintegrowane. Mimo iz ma karte 100
Mb to sciaganie plikow nie jest za szybkie (1, 2MB/s, ograniczone
prawdopodobnie przez dysk, nie jest do końca pewne), ale w zupełności
wystarcza. Na serwerze trzymam co potrzebniejsze narzędzia.
Jeśli macie ambicje na więcej to zalecam jakieś PII. iP 200MMX z płytą i
pamięcią można kupić od 20 do 40 PLN, PII to już drożej.

--
Łukasz Góralczyk
jid: liku@chrome.pl