geforce i stary monitor

Autor: turcio <turcio_at_FAKDASPAM_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 18:07:20 MET

Mam geforce mx 440 i musialem zmienic monitor na jakiegos starocia co to
  ma kabel sieciowy podpinany do jedn. centralnej. Od tego czasu nie
dziala mi menadzer pulpitow nvidii oraz gry. Jak uruchamiam np.
"wolfensteina et" wyskakuje mi komunikat:
GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem
Z wczesniejszym monitorem (tj. philips 107p) wszystko bylo w porzadku

Jak to cholera ominac, powstrzymac, naprawic??

pozdro
turcio