Re: Warszawska Gielda Komputerowa przy Stodole

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 16:31:32 MET

Pawel napisał:

> Ciekawe jak jest Wasza opinia i doswiadczenia w kupowaniu sprzetu
> na WGK?

Ja kupuję od kilku lat. Zawsze stosuję ten sam schemat. Jadę w
sobotę ok. 12:00. Robię pierwszą rundkę rozpoznawczą: notuję ceny
i pytam sprzedawców gdzie mają własną siedzibę, czy dostanę od ręki
fakturę i gwarancję na piśmie; proszę o wzór tej ostatniej, żeby
rozwiać wszelkie wątpliwości. W razie jakichkolwiek problemów
grzecznie dziękuję i odchodzę. Jeśli problemów nie ma (zwykle wiem
już na których stoiskach nie ma) proponuję swoją cenę. Sprzedawca
parska śmiechem, puka się w czoło i mówi, że za takie pieniądze to
on z hurtowni towar bierze. Idę dalej. Robię drugą rundkę zdając
konkurencji relację z moich oględzin. Cały czas twardo trzymam się
swojej ustalonej ceny (średnio o 20-30 zł niższej od najmniejszej
jaką znalazłem poprzedniego dnia w sklepach on-line). Jest dużo
zabawy, atmosfera się rozluźnia, ale rundka zawsze kończy się
fiaskiem. Przy trzeciej rundce robi się już późno i towarzystwo
powoli zaczyna się pakować. Ja dalej krążę i w końcu któryś wita
mnie słowami "no dobra, niech ci będzie - i tak już dzisiaj nie
sprzedam". Wyciągam kaskę, biorę towar, fakturę i gwarancję. Pędzę
do domu i natychmiast testuję. Czasami zdarzają się jakieś problemy,
więc następnego dnia śmigam na giełdę. Tym razem robię to z samego
rana, bo nastawiam się, że trzeba będzie za parę godzin znowu tu
wrócić. Jeszcze nikt nie sprawił mi problemów z wymianą. A jak się
coś popsuje po kilku miesiącach, to jadę do serwisu. Kupiłem na
giełdzie dziesiątki rzeczy - dla siebie i znajomych. Tylko raz
miałem problem z serwisem dysku twardego. Pozostałe przypadki raczej
miło wspominam.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/