Re: ALLEGRO-WOSP Aukcje przejsciowek ATA/SATA Abit seriell 2 !!!

Autor: Andrzej_K <nie.podaje_at_no.spam.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 13:40:14 MET

User "laik" <laikNOSPAM@gazeta.pl> napisał(a)
 w news'ie: news:cq5ut6$puh$1@inews.gazeta.pl

> Cel charytatywny ale inwektywa nie na miejscu !!!
> "niż dać zarobić handlarzom dyktującym ceny dumpingowe ! "
> Handlowiec, czy też jak użyłeś pejoratywnego określenia handlarz, jest
> zawodem jak każdy inny i działa w wolnym kraju na wolnym rynku i też
> może zarabiać na chore dziecko.
> To co robisz to jak byś nazwał?

Hehe, bo Ty się nie znasz na rzeczy. Wg. niego
(tego spamera) złodziej który ukradnie aby
np. wypić flaszkę jest wstrętnym złodziejem, ale
taki sam złodziej który ukradzione "fundusze"
przeznaczy na cel charytatywny jest już
*sponsorem_ofiarodawcą, a nie złodziejem.

On nie handluje, on uzyskuje fundusze na szczytny
cel. Inni są przebrzydłymi handlarzami gdyż dochody
przeznaczają na inne, mnie szczytne cele. (np. na
alimenty które, hehe, nie są "szczytnym" celem bo
mogą iść na *zdrowe* dziecko)

Tak samo łamanie prawa_zasad_regulaminu jest
jest ich łamaniem (wg. tego spamera) jeśli robi
to "ON" i to w szczytnym celu.

--
Pozdrawiam - Andrzej_K.
"Bądź uroczy dla swoich wrogów - nic ich bardziej nie złości."