Re: Warszawska Gielda Komputerowa przy Stodole

Autor: Jacek Ł. <jdlolokWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 13:33:34 MET

> Generalnie jest to ciekawe rozwiazanie, ale dla ludzi którzy oczywiscie
> wiedza czego chca i sie troche znaja, bo i tam czasem buraka z kupujacego
> zrobic potrafia (tak jak ze mnie próbowali)

No niestety tego uniknac sie nie da. Ale gdzie sie da? Myslisz ze w sklepie
zawsze dobrze doradza? Popatrz ile jest postow na ten temat.
BTW wiele razy sie zdarzylo ze komus doradzalem na gieldzie gdy on kupowal a ja
akurat stalem obok. Znam tez paru sprzedawcow geldowych prywatnie i nie raz wiem
jak podchodzi sie do mniej zorientowanych klientow. Ale to juz cecha
indywidualna kazdego sprzedawcy a nie gieldy wogole...

Pzdr
Jac