Wiatraczek pada - plyta na Chipsecie KT133A pod Durona

Autor: Grzegorz Sadowski <bisgmbh_at_t-online.de>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 10:58:36 MET

Witam,

od jakis dwoch dni moj wysluzony wiatraczek na rownie wysluzonej plycie
zaczal wydawac ostatnie dzwieki swojego zycia, pracuje jak stare dynamo,
raz glosniej, raz ciszej, stad moje pytanie: Czy jesli zdemontuje
calkowicie wiatraczek z chipsetu z plyty ABIT KT7A, Chipset VIA KT133A,
pozostawiajac na niej standardowy radiator, wysoki na pol centrymetra,
to czy czeka mnie usterka plyty? Czy moze ma on blokade od przegrzania,
badz moze pracowac bez wiatraczka. Widzialem kiedys plyty z samym
radiatorem, stad moje pytanie. Dodam ze plyta nie jest przetaktowana,
pracuje na 8x 100mhz / 33mhz pci.

Z gory dziekuje i pozdrawiam

G.