Re: Nagrywarka CD - jaka wybrac?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 10:30:05 MET

mixxos napisał:

> kilka tygodni temu byl tu taki Johny czy jakos tak :D:D
> od razu poznalem

Jerry.J :) Mnie też zaskoczył. Zwykle nicka zmienia się po to, żeby
rozpocząć nowe, lepsze życie ;) A tutaj nowy nick i ta sama
mentalność. Bardzo ciekawe podejście...

Powoli zaczyna mnie fascynować tajemniczy świat dżej-dżeja. Chyba
napiszę kiedyś o nim książkę. Ciekawe czy Helion zgodziłby się ją
wydać :)

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/