Re: Warszawska Gielda Komputerowa przy Stodole

Autor: Anubis <rafalb7_at_o2.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 09:02:46 MET

Uzytkownik "Pawel" <naicsokCUT@op.pl> napisal w wiadomosci
news:16imnzvkxpw9c$.13jlx7zf97958$.dlg@40tude.net...
> Ciekawe jak jest Wasza opinia i doswiadczenia w kupowaniu sprzetu na WGK?
> Ja dosyc sceptycznie podchodze do niej,ale jak ma sie jakis dobry kontakt
> kims kto tam handluje to mozna zrobic niezly interes.
> Ponadto wydaje mi sie ze kiedys ceny tam byly nizsze,a teraz niewiele
> odbiegaja od cen sklepowych.

Czesc zeczy warto kupic na allegro od sprawdzonych osób (procesory) a czesc
na gieldzie (gwarancja), zeby tanio kupic trzeba dlugo chodzic miedzy
stoiskami i notowac ceny, zawsze natrafi sie na stoisko z okazja, ja tak
zawsze robie. Taniej na pewno jest niz w sklepach no chyba ze czasem ceny sa
wyzsze niz np w sklepach komputerowych np komputronik.pl. Polecam
www.skapiec.pl
Pozdrawiam