Re: zawieszanie się komp. zwłaszcza w grach

Autor: Piter <piter1984_at_wywal.to.o2.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 00:40:59 MET

Słuchaj u mnie od nowości było tak że na każdej pgrze sięzawieszał panowie
najpier wymienili grafike, płyte i procka, testowali na innych pamięciach,
wszystko po koleji i razem, a jak to nie pomogło wymienili wszystkie
elementy na nowe (komp 3 dni miał ;) teraz wszystko gra ale ... pod
warunkiem że tlen jest wyłaczony. nie mam pojęcia o co chodzi ale dobra
niech tak będzie.