Re: Co jest istotne przy wyborze monitora LCD?

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 20:24:00 MET

> Przede wszystkim subiektywnymi odczuciami. Monitora LCD wręcz nie wolno
> kupować w ciemno, np. w necie, bez uprzedniego sprawdzenia, jaki generuje
> obraz.

Chce go kupic w sklepie. Wiem, ze najpierw go pasuje uruchomic na miejscu.
Co odrazu moge sprawdzic? Np. odwzorowanie kolorow mozna sprawdzic poprzez
jakies porownanie z wydrukiem, czy to wogole bez sensu?
A kolega wczesniej wspomnial o czasie reakcji matrycy. O co z tym chodzi?
Odswiezanie moze?
pozdr.
Paweł