Re: LCD i wygaszacz ekranu

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie.spamuj.gazeta.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 20:18:03 MET

Niejaki/a archie w wiadomości <news:cq4619$1b0v$1@news.mm.pl> stwierdził(a)
jakoby:

> Dla LCD szkodzi samo wyświetlanie. Czyli zapalona świetlówka
> podświetlająca matrycę. A w szczególności szkodzi jej ciągłe wyłączanie
> i włączanie co minutę. Jaki kolor ma ekran - czy biały czy czarny to nie
> ma znaczenia.

Hmm... Jaki będzie najmniejszy "okres przewidywanego nieużywania" monitora
LCD dla którego bedzie się opłacało monitor wyłączyć?

 Czy jeżeli np. nie mam zamiaru korzystać z monitora przez 20 minut
powinienem go wyłączyć?

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//