75 czy 85 mhz na monitorze

Autor: adam <a_at_a.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 20:10:27 MET

Pytanie:
Czy fakt, że częstotliwość odświeżania monitora była ustawiona na 85mhz
mogła mieć wpływ na kłopoty z podglądem miniaturek filmów?
Bo normalnie wszystko działało, ale np. filmy potrafiły długo się wczytywać,
a miniaturki w podglądzie czasem nawet się wieszały.
Przestawiłem na 75mhz i problemu nie zauważam.
A pytam, bo pierwotnie przy instalowaniu systemu, kiedy podałem płytkę ze
strami do monitora (NEC FE770) to wskoczyła mi jako odpowiednia i domyślna
(nawet kiedy zaznaczone było pole "ukryj niedostępne" to własnie 85mhz było
jako maksymalna dostępna. Potem zmieniałem kartę na próbę i teraz w końcu
kiedy wróciłem do poprzedniej, to nagle pokazało, że bezpiecznie dostępne
jest tylko 75 mhz.
Jak to jest, bo zgłupiałem?

a.