Re: Nagrywarka CD - jaką wybrać?

Autor: Marek 'marcus075' Karweta <ROT13_xnejrgn_at_vagrevn.cy>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 18:07:45 MET

Za oknem prószy śnieg, ja siedzę i pije herbate, a "Wiktor S."
<wswiktor@poczta.fm> rzuca na pl.comp.pecet taki tekst:

> Nie wiem co wy ludzie robicie z LG-kami bo mnie jakoś się nie sypie.

Ja też nie wiem... U mnie prawie 2 lata nagrywarka śmiga aż miło. Czytnik
cd [48x], od LG, śmiga 4 lata. Aaa... tylko trzeba kupić nagrywarkę
LG-Hitachi, bo są dużo trwalsze, AFAIK. Ale teraz i tak wszystko tegoż
koncernu [LG-Hitachi].

--
Pozdrawiam, chwilowo na Windowsie...;-) marcus075
Narciarski shorties-fanatyk.