Re: Nagrywarka CD - jaką wybrać?

Autor: dżej-dżej <no.mail_at_no.spam.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 17:04:17 MET

"Pat" <pacioWYTNIJ_TU@os.pl> wrote in message
news:cq47qp$9hh$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Myślę o kupnie nagrywarki CD (na DVD narazie mnie nie stać). Jaka możecie
> mi polecić? Będzie używana dość często, więc zależy mi na wytrzymałości.

Jak ma być dobra, wytrzymała to własciwie tylko japońska albo USA

Polecam TEAC, Pioneer, Plextor, Ricoh - wszystkie bardzo dobre.

Ja ma TEACa i znajomy, zero problemów, mój przemilił już kilkanaście
opkakowań
po 50, 100 płyt i pracuje nadal tak dobrze, jak na poczatku....

Na uczelni mieliśmy LG i Samsungi - sypały się jeden za drugim, wymienili na
NEC i
Ricoh i teraz nie ma żadnych problemów...... LG i SAmsungi to padaka, gorszy
jest
chyba tylko LiteOn...