Czy "AOC 9k+" to dobry monitor???

Autor: Paulie <pablonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 15:04:05 MET

Czy ma ktoś może ten monitor?
19 calowy, a dwa razy tańszy od NEC'a, Iiyamy czy LG...
Jak świeci (czy są te dwa zwrotniki na 1/3 i 2/3 wysokości ekranu,
a jeśli tak to czy są one widoczne w grach lub filmach?),
czy jest serwis door to door, warto zakupić???

PS- najpierw chciałem zakupić jakiegoś lcd 17''; i choć tanieją
z dnia na dzień to jednak trzeba zapłacić ponad 1500, a gwarancji,
że mi piksel nie wysiądzie po dwóch miesiącach nikt mi nie da.
Poza tym w ogóle lcd-iki jeszcze się poprawiają (co z tego, że
piszą wszyscy czas reakcji 12 skoro ponad 20 jest realnie).
Czerń też pewnie ciężko będzie ustawić itd itp ... a ponad 1500
wydane.
Zacząłem się więc skłaniać ku 19'' crt Iiyamy albo NEC'a.
No ale to crt :-) a kosztują niewiele mniej niż wspomniane
lcd;
dlatego być może dobrym wariantem byłoby: kupić tego taniego
AOC 19'' na rok-półtora, a kiedy lcd będą jeszcze tańsze i lepsze
(lepsze czasy reakcji, kolorki itd) w końcu kupić lcd 17'' na przykład...

To jak- w miarę dobry ten AOC czy beznadziejny???
Dodam już całkiem na koniec, że obecnie cierpię
7 letniego Goldstara 15- calowego :-P