Re: Chieftec HPC-420-302-DF halasuje

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 13:50:04 MET

Sat, 18 Dec 2004 13:04:39 +0100, na pl.comp.pecet, .Peeter napisał(a):

> plomb na obudowie, to rozkręć zasilacz i przesmaruj
> wentylator.

Zaraz po zakupie rozkrecilem swojego 1136H. Srubki nadzwyczaj (t)opornie
wychodzily, cala zabawa zajela mi prawie godzine. Moze mam zla koordynacje
ruchowa ;)

W kazdym razie przesmarowanie pomoglo tyle co nic. Odczuwalne zmniejszenie
halasu bylo na poziomie moze 10%, teraz juz w ogole roznicy nie widze.

Czas chyba zabrac sie za arctic'ki i powywalac te gowna co siedza teraz.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl