Ktora drukarka?

Autor: Marcin Pikalski <tkdpiki_at_wp.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 13:23:35 MET

Witam
Temata zapewne rzeka, ale archiwum nie dalo mi zadowalajacej odpowiedzi :)
Mam do wydania max 400 zl. Na atramentowa drukreczke. Jakies typy?
Zastosowania domowe czyli tekst i grafika na poziomie niekoniecznie
profesjonalnym; niekoniecznie w jakosci hiperfotograficznej, ale byloby
milo gdyby dalo sie wydrukowac jakies zdjecie od czasu do czasu. Dosc
istotnym kryterium sa tez koszty eksploatacji (tu chyba Canon), mniej
szybkosc.
Jakies sugestie?
pzdr
Marcin