Re: VIVO

Autor: Ewa <ewa_at_ewa.com.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 12:25:39 MET

Dzięki za odpowiedź.

> Jak sama nazwa wskazuje VIVO - Video In Video Out. Czyli podlaczasz do karty
> wszystko co nadaje sygnal video analogowy. I karte mozesz podlaczyc do
> wszystkiego co odbiera sygnal video analogowo.
Magnetowid podłączyłam do karty telewizyjnej.
Co do kamery, to rozumiem, że chodzi o kamerę zapisującą na kasecie,
bo o ile (już) wiem, to kamery internetowe nie przekazują zapisu analogowego
tylko cyfrowy.
Co jeszcze mogłabym podlączyć do VIVO? Interesuje mnie zarówno wejście jak i wyjście.

Pozdrawiam
Ewa