Dobry sprzet - zwisy w grach

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 11:27:50 MET

Konfiguracja to:
Abit NF7 SL2 (muzyka na pokladzie)
Barton 2500+ (bez krecenia)
2x 256 MB Kingstone
120GB WD SATA
Radeon 9600PRO
CDRW Teac
DVD-ROM
Flop

Czy dobry? Moze inaczej - w wakacje byl niezgorszy (wtedy go skladalem),
teraz ma po prostu dobre jakosciowo komponenty :-)

Ale do rzeczy - z tego co jest mi raportowane to sprzet ma zwisy w grach,
wg. schematu:
"Na 2 sek zamraza sie cala gra, chodzi myszka. Potem na 1 sek wszystko
zamraza sie i od razu monitor - pyk wylacza sie i NO RESPONCE to cokolwiek
klikniesz/ruszysz"

Orginalnie sprzet chodzil na Codegenie 300W, ale jako ze juz sie to
dzialo, a zasilacz i tak mial byc wymieniony to zmenilem go na Chiefteca
360W z aktywnym PFC. Niestety to nic nie dalo :-/

Osobiscie podejrzewam jeszcze grafike - bo, ostatnio (tak mniej wiecej od
kiedy sa takie zwisy) cos glosno chodzi (mam wrazenie ze to ona) i moze
wentylatorek umiera, grafika sie przegrzewa (wylaczenie monitora?) i zwis?

Ale wolalbym jednak posluchac Was.

Warto dodac, ze tuz po zlozeniu (kilka miesiecy) nic takiego sie nie
dzialo.
Kondensatory na plycie plaskie jak morze podczas flauty, temperatura
procka przy obciazeniu oscyluje wokol 50C, a zwisy NIGDY nie zdarzaja sie
w nie-grach (tzn. word, ie, oe itd...) - tylko tam gdzie naprawde
intensywnie uzytkowana jest grafika.

Zdrowka & TIA

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055