Re: Klawiatura!

Autor: Michał Kasprowicz <sdfsasd_at_wp.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 11:16:17 MET

> Kupić porządną klawiaturę (MS lub Logitech, ja preferuję te pierwsze), a
nie
> wyrób klawiaturopodobny za 20zł.
> Żeby nie było - to nie jest głupi żart. To niestety prawda.

A przypadkiem bufor klawiatury nie jest na płycie? Coś mi się wydaje, że
jednak jest i zmiana klawiatury na nawet przepłaconą z M$ niewiele da. Ja
bym raczej do biosu np. zajrzał i zmienił parametry klawiatury. Jest tam
opcja która ustawia liczbę pobieranych klawiszy na sekundę. Może to pomoże,
chociaż w XP powinno to też być.

Pozdrawiam