Re: Czy 512RAMu to nie będzie za wiele do Athlona 1GHz czy PIII800?

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 10:35:52 MET

Użytkownik "Piotrek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości
news:fG%wd.16248$NS3.14591@news.chello.at...
> Witam
> Zastanawiam się czy
> 512RAMu to nie będzie za wiele do Athlona 1GHz czy PIII800? Kiedyś
> słyszałem, że wielkość ramu trzeba umiejętnie dobrać do zegara procesora

Wg mnie ramu nigdy za wiele. Napiszę Ci sytuację jaką miałem. Otóż jak
chciałem pograć sobie w drifta lub draga w NFS:U2 musiałem czekać ok 5 min
na załadowanie mapy (miałem 128 MB ramu). Od kumpla pożyczyłem 64 MB i już
czekałem na załadowanie mapy 30 sekund. Zysk w czasie ok 4,5 min. Tak więc
512 powinno być ok. Jade teraz na 256 MB ramu.