Re: piny audio na plycie a przedni panel-pomocy!

Autor: Piotr P.\(Pitkom\) <demon14_at_xxxxxxxxxwp.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 02:26:07 MET

Użytkownik ":: l a t a v i e c ::" <szczesny.marcin_wyrzucto@wp.pl>
napisał w wiadomości news:cosb34$j5m$1@atlantis.news.tpi.pl...
> witam wszystkich.
> mam taki oto problem, z przodu obudowy mam 2 gniazda USB i gniazdo
mikrofonu
> i sluchawek. o ile USb podalczylem przewodem do plyty bez problemow to z
> audio juz nie jest tak latwo. przewody od tych gniazd sa opisane
> nastepujaco:
> L-in
> L-out
> MIC-in
> GND
> R-out
> R-in
> MIC-in
> [...]
po pierwsze MIC - in oraz MIC - in - ŹLE - jeden z nich nazywa się MIC -
bias

po drugie ona są posegregowane czyli :

MIC IN
MIC Bias
GND

R-out
R-in

L-out
L-in

GND

podłączanie
 pin1-Mic-in MIC IN
 pin2- AUD GND GND
 pin3-Mic VREF MIC Bias
 pin4-Audio Vcc - niewykorzystany
 pin5-FPOUT R R-out
 pin6-RET R R-in - Ret(czyli return - jak tego nie podłączysz to
nie będziesz miał dzwieku)
 pin7 (key)
 pin9 FPOUT L L-out
 pin10-RET L L-in - Ret(czyli return - jak tego nie podłączysz to
nie będziesz miał dzwieku)

pin 5 - 6 wyciągnij zworkę
pin 9 - 10 wyciągnij zworkę

pozdrawiam