Re: temperatura durona a cooler arctic z TC

Autor: <lev_at_k>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 23:20:41 MET

Kamis wrote:

> i co sie okazalo?
> temperatura durona wynosi teraz 49 stopni. cooler to arctic cooper silent z
> technologia tc (automatycznie regulowane obroty wiatraczka), pasta zostala
> rowniez nalozona. czy sprawa moze byc powiazana z owa technologia tc czy to
> cos zupelnie innego

Dokładnie - tak to działa. U mnie na Athlonie XP 2200+ jest zblizona
temparatura, tyle że pewnie troche wyższe obroty. Dodatkowo "znakiem
rozpoznawczym" rozwiązań z czujnikiem termicznym jest bardzo /mała/
róznica temp. między CPU Stress/CPU Idle. Po prostu podczas obciążenia
zwiększają sie obroty wentylatora/hałas, a temp. pozostaje bez większych
zmian (pomijając "bezwładność czujnika").
Także jeśli tak jak w twoim przypadku temp. utrzymuje się na
zadowalającym poziomie - sytuacja jest bliska ideału. Przynajmniej jeśli
chodzi o mozliwość maxymalnej redukcji hałasu - z czym z resztą
wspomniane Arctic'i radza sobie bardzo ładnie.

Pozdrawiam