Re: Trwałość nagrywarek

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 21:18:31 MET

"Jacek" cq1uj1$5ng$1@nemesis.news.tpi.pl

> Mam nagrywarkę combo Ricoh M9050A model sprzed 6 lat. Niewiele
> nagrywam, głównie kopie danych. Ostatnio psuje prawie wszstkie
> płyty, ale niektóre udaje się nagrać (głównie CD-RW). Powiedziano
> mi, że laser jest już słaby i czas wymienić 6 letnią nagrywarkę
> na coś nowszego. Czy to prawda, że już na nią czas przyszedł,
> a może jest jakiś sposób, żeby jeszcze pochodziła.

U mnie Nero 6 pod WME zapisuje z błędami na starej i na nowej nagrywarce.
(czasami na nowej nagrywa bez, ale raczej rzadko, na starej chyba też mu
się przytrafiało coś nagrać prawidłowo)
Natomiast pod WXP ten sam Nero nagrywa prawidłowo
i na starej, i na nowej nagrywarce.
Nero 5 nagrywał prawidłowo na starej pod WME.

Moim zdaniem, aby dobrze wszystko funkcjonowało, trzeba
mieć cały nowy sprzęt i nowe oprogramowanie, :) a przynajmniej
nie mieszać urządzeń i programów z ,,różnych epok". :)
(ja mieszam i mam coraz większe problemy)

E.