Re: temperatura durona a cooler arctic z TC

Autor: Piotr Woldrich <piotr_w_at_post.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 21:12:32 MET

Kamis wrote:

> postaram sie po krotce wyjasnic w czym rzecz: mam durona 1300 (na plycie
> shuttle ak32) i 2 lata procesor pracowal przy temperaturze ok. 30-35 stopni
> (o ile dobrze pamietam). teraz kupilem nowy cooler, poniewaz bede zmienial
> procesor i zamontowalem go na jeszcze obecnym duronie. i co sie okazalo?
> temperatura durona wynosi teraz 49 stopni. cooler to arctic cooper silent z
> technologia tc (automatycznie regulowane obroty wiatraczka), pasta zostala
> rowniez nalozona. czy sprawa moze byc powiazana z owa technologia tc czy to
> cos zupelnie innego

Witam.

Jak procesor mało się grzeje, to wiatrak zwalnia.

Ja w tej chwili na Sempronie ~2800+,
z dość dobrą wentylacją obudowy (27-29st) i wlączonym S2kCtl,
mam na procku 40-45 stopni, ale wiatrak kręci się na 800-900 obrotów.
W stresie temperatura idzie do 48-49 stopni,
ale wiatrak wskakuje powyżej 1500 obrotów.

pozdrawiam
Piotr Woldrich